Hoe leuk vind jij je tandarts?

Ik ben weer een Amerikaanse social media ervaring rijker. Eentje die gaat over het financieren van tandartskosten. En wat in de States begint, komt vroeg of laat in meer of mindere mate naar Nederland.

Maak je borst maar vast nat voor je verder leest …

Na de foodtrain die het doneren van maaltijden aan een zieke bevriende juf managed, de FB geleide geldinzameling na het overlijden van een klasgenootje van mijn zoon, ben ik met een recente FB update van een Amerikaanse vriendin weer eenAmerikaanse sociale media ervaring rijker.

Haar FB update luidt:

My son needs to collect a lot of “likes” on this photo to win a prize from his orthodontist’s office.  Could you help out a friend and “like” this, pretty please?  Most “likes” wins a $100 gift card…and ya’ll know those braces don’t come cheap!  🙂  Many thanks!!

Een foto van haar zoon die een op afstand bestuurbaar bootje bestuurt vanaf de kade met daarin een karton image van Dr Barra en de reactie ‘great picture’ daaronder van de Drs. Toothman & Barra , Practice Limited to Orthodontics FB fanpagina zelf, geeft duidelijk aan waar wat de nieuwe manier van het financieren van tandheelkunde wordt.

Dus, als je net als ik kinderen hebt die over een paar jaar een beugel moeten, kies dan vast een orthodontist uit die op FB zit en die je reeds veel kunt ‘liken’.

Want, … “those braces don’t come cheap!”

Vind ik leuk!

