Gezocht: Engelse versie van “Als ik kon toveren” (Herman van Veen)

Voor het Herfst Festival op de Amerikaanse school van mijn kinderen – wij zijn deze zomer naar Pennsylvania verhuist – zoek ik een Engelse versie/vertaling van het lied “Als ik kon toveren ” van Herman van Veen.

Het thema van het Herfst Festival is ‘Diversity’ en dit lied wil ik als rode draad gebruiken voor een van de tien Learn & Teach Stations die tijdens het festival worden gegeven. De lyrics in “Als ik kon toveren … ” nodigen uit tot fantastische verhalen die inzicht geven in denkpatronen van kinderen over een complexe materie als diversiteit.

Ik weet niet of er een Engelse vertaling bestaat, maar ik ben iedereen dankbaar die mij tips kan toesturen.

Alvast een hartelijke groet vanuit Pennsylvania.

Brigit

